نآمرئی

Mixen uped!!!

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ
+آزمون جامعا خیلی مهمترن و مقایسه ای تو جامعه آماریش میکندت میتونه واقعی تر باشه 
+روزی که میری آزمون بدی خیلی مهمه چون نتیجه دو هفته تلاشتو به صورت ی سری رقم میگیری که براساس این ارقام میتونی برا جلوتر ی دید بازتری داشته باشی=>پس سعی کن آززمونت رو دروضعیت خوبی بدی
(کانون ی بدی داره اونم اینه که خیلی جنبه رقابتی و پزی گرفته برا خودش و بچه هایی ک تحت فشارن شرایطو براشون سخت تر میکنه
ولی خب همین آزمون کانون و مدل امتحانا و نتایجش شاید مدلی از تفکراتی بوده که تو ذهن خیلیامون بوده
این استرس هم نمیدونم وجود داره یا نه ولی ی چیزی هست که من ازش به عنوان استرس یادمیکنم امیدوارم بتونم بر علیهش مقابله کنم)
×آزمون 24 دی هم برنامه راهبردیش خیلی نامشخصه و کلی برا روشن سازیش برا خودم واین که اونا چی میخان و من چی میخام وقت گذاشتم عاخه طراح برنامه به جا صفحات اسم مبحثارو مینوشتی که اینقد دنبال فلان صفحه تو فلان کتاب نگردیم والاع!
+باید حواسمم باشه که سوالات قبلی کانون و گزینه2 رو دانلود کنم و حل کنم
(ببینیم این زیست کانون چیه ک همه ازش تعریف میکنن)
+سه فصل اخر زیست 4 همش حفظیه و بچه ها عموما بدلیل کمبود وقت ازش میپرن حواست باشه بهشون
+اگه تو سوالات کنکور زیست ضعیف عمل میکنی با چند بار حل کردن مشکل عمومی ت حل میشه
+خودنگاری قبل ازمون هم مهمه و تاثیر گذار اروم میکنه ذهنتو 
×خیلی ضایس ولی بعد حرف زدن تلفنی با سحر احساس خیلی بدی گرفتم نمیدونم چرا یهویی تموم اون تصویری که تو ذهنم از خودم ساخته بودم محو و سیاه شد 
اونم گیر کرده ولی خب گوش نمیده ....هیچکدوممون گوش نمیدیمشاید !
منم شاید همین طورم چاله های جلومو نمیبینم و هرکی هم که تذکر بده باور نمیکنم !!!
مثلا ی معلم زیست میتونه خیلی سرعت زیست منو بالا ببره ولی واقعا حوصله شونو ندارم
از همه همه معلما حالم بهم میخوره از کنکور بیشتر و از این مدل زندگی کردن و محدود شدن به این کتابا بیشترتر!
خب اون چیزی که در مورد این کلمه (کنکور )تو ذهنم داشتم با اون چیز واقعی ش ک الان داره اتفاق میفته و افتاده خیلی متفاوته



  • ۹۵/۱۰/۰۶
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی