نآمرئی

Past is in the past?!!

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ق.ظ

شاید چند سال پیش از این مدل زندگی کردن میترسیدم ویا شاید حتی دنبالش بودم که به اینجا رسیدم
خب چون وضعیت ثابت نیست و معیارای ثابتی هم برا مقایسه نداریم نمیتونم بگم توچ وضعی هستم خوب یا بد!
هر چی هم که میرم جلوتر تصویر ذهنیم ازخودم در گذشته کمرنگ تر و نایاب تر میشه
خب این همه به هم ریختگی دلیل هم داره غیبت طولانی خودم!


غلط بود اون چ که میپنداشتم (مطلق اشتباه نبودولی با گذشت زمان اشتباه شد)بر خلاف میل درونیم از ادامه دادن اون اشتباه ......! پس تمومش کردم
ی سال و خورده ای بعد پیگیرش شدم.....همون بهتر که رهاش کردم
کمتر ی سال بعد از ی اشتباه دیگه انصراف دادم 
خیلی هم راحت نبوده ونیست 
اینکه بخای ی لایف استایل80درصد مریضو درستش کنی (و خیلی چیزای اشتباه ،اشتباه ب نظر نمیان)




ولی خب دنیاست و ماجراهاش دیگه کاریشم نمیشه کرد !





جمع میکنم مجازیات رو دیگه حتی ادامه دادن و امید داشتن هم نداره
واقعا فک نمیکردم ناامید بشم

  • ۹۵/۱۰/۰۷
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی