نآمرئی

Writed after NAHAR time!the day before!:/

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ق.ظ

دوشب پیش مهمون اومد و نتونستم تستای گ_ز فصل 1 رو حل کنم 

آخرشبش هم رفتیم ی دور تو خیابونای بارونی زدیم خیلی عجیب بود که خیابونا از هر شب شلوغ تر بودن! 

قبل ساعت 12 خونه بودم و ی کم خندوانه دیدم و خابیدم 

صبش خیلی دییر بیدار شدم تمام عضلاتم اونقد درد میکرد که انگار نه انگار دیشب خابیده بودم و این روزا هواهم خیلی تاریکه تمام روز خیلی کسل کننده شده ....

امروز میشه روز دوم که تصمیم به ترک دائمم رو عملی میکنم (البته خیلی بیشتراز ایناس این شامل حتی امید نداشتن به ادامه دادنش هم میشه)

توی این سال ها شاید خیلی نمودار نباشه ولی خیلی دور شدم از اصل خودم و اکثر اون چیزایی ک براش ارزش قائل بودم و تقریبا دارم به جواب این سوالم که"ی آدم چجوری میتونه اینقد بد بشه "میرسم 

برا من که حداقلش روراست نبودن با خودمم و کمبود وقت و قاطی شدن تموم کارا باهم و اطلاعات کمم باعث شدن

مثلا هدف من تو پیش دانشگاهی  از علم و یادگیری به سمت تراز کانون رفت خب اکثریت باعث این ماجرا شدن که این حداقلش برا من اشتباه بزرگی بود

تنها چیزی که مطمئنم من با تصمیمای اشتباهم هم به خودم هم به خانواده م و هم به بقیه! آسیب رسوندم و حداقل با معذرت خواهی هم چیزی حل نمیشه شاید شرایط هم بدتر بشه

اون قد وضعیت داغونه ک تو این مدت هر سری کتاب گرفتم ک بخونم هی فرصت نشد و الان من موندم کلی کتاب نخونده

بازم شرایط خیلی بد نیست مثلا تقریبا از ظاهر قضیه آدم موفقی هستم ولی الان گافای بزرگی پیدا کردم که قبلا نمیدیدم یا برام مهم نبودن و باید ی راهی براشون پیداکنم (تنهایی چون هیچ مورد مفیدی برا کمک کردن پیدا نکردم)



و درآخر میدونم دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنیم ولی همیشه معتقد بودم باید حتی برا ی درجه بهتر شدن شرایط تلاش کرد!



همین کافیه که دیگه نظریه نسبیت رو نمیخونم ددلاین ندارم 

ولی نمیدونم درسته یا نه ولی برا دکتری اون رشته میشه بدون مدرک ارشد وکارشناسی ش شرکت کرد (مطمئن نیستم باید تحقیق کنم)

و باید ی کم تو نت تو زیر شاخه های این رشته و رشته مد نظرم ی کم بسرچم (تصویرسازی واضح تر)

  • ۹۵/۱۰/۰۹
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی