نآمرئی

خلا ذهن

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ق.ظ

سرعت خالی شدن اطلاعات، امکانیت بعضی رویاها 
از ظهر که خبر رو شنیدم به شدت بالا رفته
حتی بالاتر از نور
پاک شدن رویدادهایی که وجود خارجی ندارن و به جز اینجا هیچ جای دیگری ممکن نیست 
خیلی بی سرو صدا
خب منم ی آدمی هستم مثه بقیه 
فقط بی سر و صدا
و خیلی بی آزار
اشکال نداره همه اینها رو هم پاک میکنم کامل فوقش یک سال طول میکشه !
ولی قسم خوردم که هیچ کس نخواهد فهمید 
و ازین ماجرای لعنتی پر حجم پراز باگ خلاص میشم
شاید اررورای مغزیم نصف شد
شاید تضاد و اضداد کمتری درونم رخ بده و منم ازین گیجی محض دربیام
و هیچ کس نخواهد فهمید و من همون لبخند همیشگی رو در تمام این مدت خواهم داشت
البته منم موافق صددرصد نبودم ولی همیشه به عنوان ی احتمال مغزم میرفت سمتش
موقعی که فهمیدم اشتباهه اطراف آدمای آشنا چرخیدن که افتاده بودم تو سیکلهای پی در پی تکراری و هرکاری که میکردم جدا بشم و تموم کنم اون چرخه لعنتی رو بیشتر گره میخورد
تا اینکه مجازیت رسمی شد برای من
و شاید این اخرین حلقه باشه  که از سالیان دور _دوم یا سوم ر_توی اولین تجربیات زده شده و کاملا هم اشتباه بوده و هست چون من هرگز دنبال چیزهایی نخواهم بود که چند سال قبل بودم
و خط به خط به سرعت داره پاک میشه
و این ینی من دریمر دیگه نمیارمت تو ماجرا و همه اون قبلی ها به همین راحتی پاک میشن و محو قبل از اینکه کسی بفهمه



مجوز ینی مخدر مرده ها پاک میرقصن

  • ۹۵/۱۰/۲۰
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی