نآمرئی

کلمه سه حرفی من

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ

میشه ی آدم افسرده باشه ولی پرانرژی

؟!


تلاش میکنم زندگی مو درست ترش کنم ! شاید به خاطر اینه تو این چند سال اخیر بیشتر با آدمایی که 15 تا60 سال با من تفاوت سنی دارن رفت وآمد داشتم و ی جورایی مثه اونا فک میکنم و اصن شبیه هم سن و سالام نیستم

مطلقا هیچکی نیس که تو رنج سنی خودم باشه و احساس پیری میکنم خیلی پیر

نمیدونم چرا بعضی موقعا آرزو مرگ میکنم !ینی اینا طبیعیه؟

این مدل زندگی کاملا همه جذابیتاشو برام از دست داده ولی ی دفعه ی چیزی interesting به نظر میاد فقط برای دو دقیقه !بعدش مثه ی حباب شفاف و رنگی تو نور میترکه !

:)

همین قدر زیبا

ی شب با اینکه خیلی خسته بودم ولی هرچی تلاش میکردم نمیتونستم بخوانم و طبق معمول هر شب رویا بافیمو شروع کردم 

ولی متفاوت تر از همیشه چشامو بستم و اینطوری شروع کردم 

با ی سوال

الان چی میخای 

دیگه چی

همین طوری ادامه دادم

شاید صدبار این سوالو از خودم پرسیدم

شاید دویست بار

شاید هم بیشتر

تنها چیزی که یادم میاد وقتی چشامو باز کردم صب شده بود

و حالمم خیلی بهتر بود 

حتی آسمون گرفته شهر هم لبخند میزد به من

متوجه حضور خورشید و تموم تلاش هاش که برا گرم کردن من میکرد بیشتر از قبل شدم

چ زیبا شبی بود اون شب


الان میخوام چشامو بندم 

و از خودم بپرسم چی میخای

حالا چی



فقط ی جواب دارم

ی کلمه س حرفی

میم را گاف

بعدش هم همه چی تموم میشد

خیلی راحت

رنج و غم و تنهایی تموم میشد

شاید برا همیشه

برای من

:)

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • نآمرئی

نظرات (۱)

  • سعید حسن زاده
  • نه 
    مرگ خوب نیست. ادامه زندگی قشنگتره فکر کنم
    پاسخ:
    تقریبا حق انتخاب نداریم
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی