نآمرئی

Existence

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

بعد از درگیری های شدید دارم به ی نتایجی میرسم حالا نمیدونم مفیدن یا غیر مفید 

چون نمیدونم چی هستن اصن!


خب اگه از ادامه دادن ی چیزی شک داری ی سوال از خودت بپرس

اگه فلان چیز نبود چی میشد

.مثلا اگه ورزش نبود

احتمالا الان نبودم:)(برا همه عجیبه که موجود تنبلی مثل من این همه به ورزش علاقه پیدا کرده و هرکی رو میبینم از خوبی های ورزش میگم و تشویقش میکنم با من بیاد)

ی جورایی نتیجه گرفتم و بهم ثابت هم شده وجودش و ادامه دادنش برای من ضروریه

شاداب تر ،پرانرژی تر، خوش بین تر ،اجتماعی تر،سیستم ایمنی بدنم هم قوی تر شده و کمتر از قبل به سرما عاجزم


.اونایی منو میشناسن میدونن ی وبلاگ خون تقریبا حرفه ای ام و اگه این وبلاگارو نخونم تقریبا قسمتی عظیمی از اون راهی که من اطلاعات از محیط دریافت میکنم قطع میشه

از نوشته ها ایده میگیرم برا نوشتن ، ننوشتن ،یا صرفا بعضی نوشته حس خوب رو منتقل میکنن بعضی دید رو بازتر یا تغییر میدن حتی،

کلا اگه وبلاگ خوندن نبود برا شاید دنیا خیلی مثه الان جذاب نبود شاید (مثلا الان خیلی جذابه و من خیلی کولم😎😎)


.مثلا اگه هوا همیشه سرد و گرفته بود من صددصد دق میکردم 

از هوای گرم آدم روحیه میگیره و سرما تا مغز استخوون آدمو میسوزونه و منو اکثرا دپ میکنه

.اگه نت نبودم احتمالا برا خیلی از کارام باید تلفن میزدم یا حضوری میرفتم با آدمایی روبرو میشدم که الآن زندگیم بدون اونا خیلی بهتره 

.اگه من نبودم نمیتونم احتمال بدم این نوشته ها نبود (شاید یکی دیگه ی چیزی تو همین مدلا مینوشت)

اگه آدما نبودن و من تنها رو کره زمین با همه مدل امکاناتی بودم خیلی مسخره بود با اینکه به شدت آدم درونگرایی م ولی وجود آدمارو لازم میدونم و معتقدم جامعه فرصت خوبیه برای آدم

.نمیدونم اینو بگم یا نه البته خودم هنوز مطمئن نیستم اگه کانون قلم چی نبود

وضعیت آموزشی کشور چجور بود

وضعیت استرس من

وضعیت پز دادن ی عده! خفن با ترازاشون

وضعیت هزاران هزار کارکن این بنیاد

وضعیت آدمایی که غیر مستقیم و مستقیم به این نهاد وصل اند اعمم از :فروشندگان محترم! سوال،مشاوران با تجربه! بسیار فراوان (و همچنین با تعدادی نجومی)،(پول هایی که در این مسیر خرج میشن فک کنم (اصن اقتصاد نمیدونم تو این مورد الکی نظر دادم فقط اگه غلطه بگین اصلاح کنم)کلی کمک به اقتصاد میکنه+تعداد کتاب هایی که سالانه هر کنکوری و پشت کنکوری میخره حالا یا میخونه یا نمیخونه و یا قبول میشه و چرخه تمام و یا قبول نمیشه ادامه همون چرخه)


+دعا کنیم برای همه آرامش را

  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی