نآمرئی

Updated with new targets

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

تایتل جمله نوستالژیکیه برای من

از نوشته های مبهم ی آدم مبهم که قبل ها میخواندمش

در ذهنم این جمله بود که بنویسم برا متنی در موضوع اینکه بعد از سردرگمی های بسیار بالاخره ی راه خودمو یا نشونی ای ازش یافتم 

و پرقدرت برنامه هامو به سمتش چیدم

ولی نیست 

نه خودش 

نه اثرش

در صدمی از ثانیه تغییر موضع میدم به خاطر اطلاعات جدیدی که میفهمم

حالا نسبت به ماه های قبل برای هر فیلدی هم پوینت های مثبتشو میدونم هم منفی

البته نه به طور کامل بلکه بیشتر از قبل میدونم

فعلا نمیتونم چیزیو انتخاب کنم و این یعنی ادامه بیشتر سردرگمی 

و شاید دلیل این خستگی مفرط ! هم بشه

تصمیمی که گرفتم تا اینجاش نوید بخش پیشرفت های خوبی برام هست و اینکه جذابیتش دائمی تره اینکه بیشتر بدونی 

ولی بالطبع اطرافیان _طبق معمول _خیلی روی اعصابن

شاید بیشترین آزاری که میشه به آدما یا گروه هایی مثه ما رسوند اینه که توی ی جمعی باشن که اصن مثه خودشون نیستن ،فکراشون مزخرف باشه (به نظرم واقعا درگیر چیزای خیلی بی ارزشی ن یا اینطور بگم خیلی خیلی خیلی معمولین+در ضمن خود خاص پندار نیستم اینا خیلی اوتن)


تنها کاری که میتونم بکنم اینه که این سری کار به کار این چیزی که میخام نداشته باشمو برای چیزی که نمیدونم چی هست تلاش کنم خب این ینی ی چیز متغیر مثه بعضی ویروسا و پروتئین های سطحی شون

البته شاید متغیر هم نباشه و شاید من توانایی دیدنشو ندارم


ی بار که داشتم با م.غنوی حرف میزدم (اونم فهمید که خیلی درگیرم و اونم تو اون سالا مثه من بوده )گفتش که بهترین کار اینه که پرونده های باز ذهنت رو ببندی و سعی کنی تمرکز بیشتری کنی تا ببینی چی میشه 

تو ی ماه گذشته تونستم دو تاشو تا حدی حذف کنم که یکیش برای خلا ذهن بود و اون یکی هم با دلایل کاملا دقیق و درست مبنی بر اینکه حتی اگه بشه هم گزینه و انتخاب درستی برا من نیست حذف شد!

این ینی فضاخالی بیشتر !

  • ۹۵/۱۱/۰۹
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی