نآمرئی

Last light

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ

اسفند همیشه ی ماه پرهیاهو برای من باقی میمونه ،هرچند که این چند سال اخیر این هیاهو همراه با سکوت مرز شکن من همراه شده و خیلی برای بقیه نمایان نیست این حجم از جریانات زندگی

امسال هم که شروع اسفند همراه شده با پایان بهمن و هم چنان تا قبل شروع فروردین ادامه دارد.

و امسال هم یک روز بیش تر از سال قبل درازا دارد در تقویم 

اسفند در اینجا هنوز در شب هایش درخشش ماه دارد و در روز هایش فریاد های باد 

و رقص پرچم ها

با اینکه ذهنم خالی از کلمات است سعی میکنم کلمه ها رو کنار هم بچینم تا وضعیتم رو تو جملات توصیف کنم

مثلا از این بنویسم که امسال متفاوت تر میگذره و من دارم دنیای جدیدتر ، جذابتر و به مراتب سخت تر رو تجربه میکنم

مثلا الان دارم تو مطالعات چیزایی رو میخونم که ازشون فرار میکردم

دارم سعی میکنم با جامعه آشتی کنم و از پوسته ی آدم جمع ناسازگار بیرون بیام و با ادمای جدید معاشرت کنم

هر چند که پیشرفتم خیلی زیاد نیس ولی حد ی لبخند و چند تا کلمه کافیه

اینکه باید مرز هایی که با تعصب جلوی این راه هستن رو بشکنم و فراتر از اونا برم 

حتی یک قدم

این یعنی اینکه تغییرات قابل قبول اند 

حتی اگر وضع شده خودت باشن

از خودت تا خودت چند قدم فاصله اس و من دارم قدم به قدم به این چند قدم نزدیک میشم


واینکه دارم سعی میکنم فعالیتامو درچارچوب برنامه های از هفته های قبل تعیین شده انجام بدم

و آماده بشم با همین مدلی که هستم برا چیزی که ترسش تو گذشته اجازه داد به من برا خراب کردن چند سال

اینکه اماده تر بشم برای شادتر زندگی کردن



و اسفند هم چنان ادامه دارد....

  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی