نآمرئی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ق.ظ

هر صبح که میرم وسایلی که دیروزش با خستگی جمع کرده بودم و تو کیقم با خودم تا خونه اورده بودم رو باز میکنم

نمیذارم چیزی ار کتابام اونجا بمونه

با اینکه اونجا ی زمان طولانی مال من بود

دیگه نیست

و هر لحظه ممکنه بیرونم کنن !

واقعا من چه بلایی سر خودم آوردم

دنیا چه بلایی سر من آورد


پ.ن اگر خبر مرگ نزدیکان یکی از محبوبانتون رو بشنوین چ میکنین؟

شاید نگفته باشم ولی مرگ برام خارج تصوره و خیلی برام سنگینه 

برای آرامش روح اون عزیز و صبر به مادرشون (که محبوب بنده هستن)لطفا دعا بفرمایین

  • ۹۶/۰۱/۱۲
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی