نآمرئی

ایده آل

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

Most of the time what I think and plan and what I do are thousand miles away !

نوت برداشتم ایده آلیست نباشیم

خیلی حرفا توشه برا من اگه بتونم ازین بگذرم وضعیتم بهتر میشه

شاید این تصمیمی که گرفتم مبنی بر ایران موندن و درگیر زندگی ممولی شدن تصمیم درستی نبود 

البته خیلیا بودن از رو جوگیری و خیلی مسائل دیگه _به جز پیشرفت_جز پلنای چند سال دیگه رفتن بود

تابستون 95 نمیدونم چرا به این نتیجه رسیدم اینجا موندن خیلی بهتره در حالی که تمام زندگی م سعی کردم ازین فضا وآدماش دور باشم

ی کشور دیگه هم همینه همین بی نظمی و مزخرفی و کلا آدم بنیانش همینه

ولی شاید فرق داشته باشن

اون موقع از تمام وجودم میخواستم بمونم و به این زندگی مفلوک شده ی شانس دیگه بدم ولی واقعا دارم وقتمو هدر میدم وهر چی میرم جلوتر فقط بی انگیزه تر میشم ازین جامعه قانوناش آدماش فرهنگش واتمسفرش و حتی طبیعتش!


وافعا دنبال تایید نیستم ولی حداقل تو این مدت باید حداقل ی ندای موافق میشنیدم

فقط خیلی معمولی دو سادن و مزخرف

واقعا نمیتونم درک کنم چرا فکر می کنن اون مدل زندگی که اسمش به قول خودشون زندگی اسلامیه نهایتا فول آو انرژی و چیزای خوبه درحالی که من فقط توش محدودیت و چیزایی میبینم که غیرعادی ن!

که شاید به قول خودشون آخرت داشته باشی (البته اون آخرتی که اونا تعریف میکنن)ولی دنیا نداری واقعا نداری

و هر دفعه اینارو میشنوم ساکت نگاشون میکنم چون هدف من تغییر افکار اونا نیس بلکه پیداکردن راه خودمه


و اینقدر این مسائل مبهم و obscure هستش برام که با خودم به نتیجه نرسیدم که بیام با بقیه بحث کنم خودم گیجم توش در معنای واقعی کلمات!

  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی