نآمرئی

خودم انتخابش کردم ولی چرا

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ب.ظ

میتونستم الان استرس نداشته باشم

میتونستم هی توی شبکه های تلگرامی با ی نوتیفیکیشن ملهتب نشم

میتونستم شبا راحت تر بخوابم

میتونستم تا وقتی تلفن زنگ میزنه گوشامو تیز نکنم ببینم خبری شده یا نه




ولی خیلی ساله که همش منتظرم .منتظر چیزای عجیب غریب 

الانم منتظر یکی دیگشونم 

خیلی نگرانم 

خیلی زیاد

هیچ ایده ای ندارم 

ولی مغزم همش برام موج مثبت موفقیت میفرسته

خیلی دوس داشتم واقعی میشد

ولی میترسم به خودم امید واهی بدم





به هر حال من از همه چیز تجربه اینو بیشتر دارم



ولی چرا ؟!

  • ۹۶/۰۵/۱۳
  • نآمرئی

نظرات (۲)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    انشاالله که خیره
    دوست داشتین بیاین تبادل دنبال کردن داشته باشیم.
    پاسخ:
    :)
  • رامین رزاقی
  • خنک شد دلت کارتو کردی
    گفتی من برم حلال بعدی
    خنک شد دلت الان آرومی ها
    ولی نبود جواب خوبی هام

    دنیاست دیگه ...
    پاسخ:
    خیلی مفهومه اینایی ک نوشتین:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی