نآمرئی

شرح احوال

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۰ ب.ظ

بعضی چیزا آدم باور نمیکنه تا برا خودش اتفاق بیفته

آاااره ..من واقعا دارم تلاش می کنم آدم بهتری باشم ( بیشترتر از اون جنبه خوب درونی استفاده کنم) و این تلاش را مدیون شخص دومی هستم که شاید از نظر اون عالی به نظر بیام همین الانم ولی بهترتر بودن رو انتخاب کردم

هرچند این رابطه ی کم سخت میگذره 

ولی میگذره 

و حتما جایی تو گذشته یا اینده یا هر زمان دیگه ای این روزا رو و این آدم رو سر راه خودم قرار دادم 

چون دیدن دنیا با عینک اون باعث شد چیزایی رو ببینم ک گذشته خیلی بهش بی توجه بودم و الان در اخرین زیرلایه لایه ای هستم ک قصد مهاجرت به لایه بعدیش و انرژی بالاترش رو دارم 

و در حال تلاشم برا ااین قضیه

 

 

درست کردن چیزایی ک سالیان سال هی همش رد کردی شون گفتی مهم نیست الان مهم شده چون باید بگذرونی ش

یکی ش همین روابط اجتماعی 

و من واقعا میمونم چیو بگم چیو نگم

و اکثر اوقات حس پشیمونی دارم !!!

 

 

حالا باید درستش کنم

  • ۰۰/۰۲/۰۶
  • نآمرئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی